FANDOM

Elämä on joillakin ihmisillä parasta, joillakin huonointa aikaa. Ihmisen elämä alkaa kun, ihminen syntyy.

ElämänvaiheetMuokkaa

SyntymäMuokkaa

Syntymästä elämä alkaa (kärsimys alkaa myöhemmin), useat syntyvät sairaaloissa, mutta jotkut syntyvät Helvetissä. Helvetissä syntyneen tunnistaa, pahuudesta, ilkeydestä, tappamisenhalusta, Jne...

LapsuusMuokkaa

Lapsuudesta, se tuska alkaa joudut kouluun, kiusattavaksi, saat läksyjä ja joudut lukemaan kokeisiin.

MurrosikäMuokkaa

Nyt olet teini, eli olet ylä-asteella, saat enemmän läksyjä kuin ennen, kokeita tulee nopeampaan tahtiin, kuin pystyt tekemään chattailet netissä käyttäen näitä sanoja: LoL, OMG, Cool, Hot, Pillu, Tisut, Tissit, WTF.

AikuistuminenMuokkaa

Vihdoinkin aikuinen, ei tarvitse käydä koulua, mutta työ pitää hankkia. Kun olet hankkinut työn (luultavasti kaleerilaivasta) sinun, täytyy perustaa perhe. Kun olet saanut kakaroita, sinun täytyy kasvattaa ne.

VanhuusMuokkaa

Nyt voit jo kirjoittaa testamentin, sillä tämä on viimeinen vaihe ennen kuolemaa. Olet vanha valitat selkäkivuista ja saarnaat, lapsen lapsillesi, minun nuoruudessani pälä pälä...

KuolemaMuokkaa

Ei liity elämään paljoakaan koska, elämä päättyy kuolemaan, mutta kuolema on elämän paras osa. Alhaalta näet kuolinilmoituksen, josta voit katsoa kuka on kuollut.
Come here

Kuolema, lähestyy...

356px-Om.svg

Xena de Ruotsalainen

s. 6. maaliskuuta 1940
k. 13. toukokuuta 2002

Delasi kun barbaarit uhrasivat hänet Tuxille

Kaipaamaan jäivät testamentin puutteen vuoksi perinnöttä jäänyt avopuoliso, 18 ex-puolisoa, 8 lasta, sekä Perähikiän koulun 2B-luokan oppilaat

Siunaus toimitettu omaisten läsnä ollessa.

Paluu tapahtunee 150 vuoden kuluttua.