FANDOM

         "Hahaha!!!"
                  ~Ihmiset, nähdessään sinut

Sinä olet luettuasi tämän hämmästynyt miksi kaltaisestasi surkimuksesta on tehty artikkeli.

SukuMuokkaa

Sukulaisesi eivät tunnusta sinun olevan heille sukua en kyllä minäkään tunnustaisi.
Tyhjyys

Tässä on vaimosi ja aivosi eli olemattomat.

UlkonäköMuokkaa

Niin ruma ettei sitä voi sanoilla kuvata!

TeotMuokkaa

Ööö... mitkä teot.

TyöMuokkaa

Kuka helvetti sinut palkkaisi?

HistoriaMuokkaa

Etkö sinä itse tiedä menneisyyttäsi no minä kerron: Synnyit myrskyisenä päivänä joka oli 13.perjantaita, kello oli 13:13, perheesi odottivat sairaalassa syntymääsi. Mutta kun he huomasivat kuinka ruma olet, he päättivät tappaa sinut kunnes he tajusivat joutuvansa vankilaan murhasta sitä he eivät halunneet. Joten kun olit 7-vuotias he karkoittivat sinut pois. Löysit kadulta pahvilaatikon sinä teit siitä ruman talon. Asuit laatikossa onnellisena kunnes sinun tuli nälkä päätit kerjätä ruokaa mutta kun kerjäsit kaikki nauroivat eikä kukaan lahjoittanut et onnistunut edes varastamaan rahoja ruokaan. Niinpä päätit metsässä syödä marjoja, elit samalla lailla kunnes tuli talvi. Metsässä ei ollut marjoja joten sinä metsästit kissan ruoaksi sinut pidätettiin. Vankilassa kaikki nauroivat kuinka joku voi olla noin ruma mutta sait vankilassa ruokaa ja kun olit 8-vuotias sinut vapautettiin. Sinä kävelit "talosi" luokse ja huomasit sen tuhoutuneen vankilatuomiosi aikana. Sitten sinä muutit jonkun tuntemattoman rouvan koirankoppiin. Elit siellä 10-vuotiiaksi asti kunnes rouva huomasi sinut ja hääsi pois koirankopista. Koirankoppi jouduttiin kuitenkin purkamaan koska koira ei uskaltanut sinun hajusi vuoksi tulla takaisin koppiinsa. No etsit toisen talon joka oli puunkolo. Onnistuit varastamaan onkivavan ja päätit mennä kalastamaan sait muutama kalaa ruokasi oli marjoja ja kalaa sekä muutama varastettua tikkaria elit samalla tavalla kunnes olit 16-vuotias(no mitä ohitin vain pari vuotta tylsästä elämästäsi) päätit hankkia mopokortin mutta et onnistunut siinäkään et päässyt edes autokoulua läpi.

Huomautukset historiastaMuokkaa

  • Tuossa ei sanottu koulun käynnistäsi koska kukaan ei haluaisi sinua kouluunsa ja jos olisit päässyt kouluun olisit saanut potkut.

YstävätMuokkaa

Luulitko oikeasti että, sinulla on ystäviä?

IhailijatMuokkaa

Ja kuka sinua ihailisi?

Katso myösMuokkaa

  • Minä, eli sinun vastakohtasi.